I miss you so, so bad!

Fredag och måndag. Måndag och fredag.
 
Nu har jag en helg att vänta. Och i detta fall betyder det besök. (Sådant besök som ger fjärilar i magen). Det gäller att hitta saker/personer som förgyller ens dagar lite. Som får en att släppa fokus på allt som är jobbigt. Det är skönt att ha någon att tänka på som distraherar tankarna. Mår bra av det!
 
Sa som det var till min behandlare idag. Både gällande framsteg och bakslag som jag stötte på under vistelsen hemma. Jag ser alla misslyckanden. Min behandlare ser framstegen
Hade räknat med någon form av "skäll". Men samtidigt; Det är ju bara jag som förlorar på att undvika och ta varje kryphål jag ser. Kryphål för att komma undan ångesten – för stunden. 

Skäms. Onödigt. Men man lär sig. (Så småningom). 
 
 
Bytte hårfärg idag igen. Kände att det var dags igen. Var ju flera veckor sedan sist. Haha, nädå! Kanske får det bli rosa snart igen. Måste bara känna på om blondiner har lite roligare först.
 
Vad tycker ni? Blond eller rosa?
 
Lugn kväll. Pysslar, sorterar foton, skriver och snart är det kvällis. Fick föresten kallopps till middag idag. En favorit hos mig. Idag med bulgur och grönsallad!
 
Magen är bättre (Pepparpeppar) och all smärt har nu satt sig i ryggen.
Tusan. Hoppas ni allafall ni får en lugn fredag. Kram från mig. 
 


Kommentarer
Anna

Kan du berätta lite om vad du gått för behandlingar innan och hur det fungerade, samt vad du tyckte om det? :)

Svar: Jo! Kan skriva lite om det :)
Cecilia

2013-08-16 @ 20:16:44
Emma

Vad är det för snedsteg och bakslag du råkade du för under din permis? :-)

2013-08-16 @ 22:07:35
Dedde

Båda färgerna i håret passar dig, men rosa var lite coolt ! :D

2013-08-16 @ 22:13:59
URL: http://deds.blogg.se
Hejhej

Skulle också vilja veta som tidigare kommentar :) hur det var när du var sjuk första gången osv. Tycker btw blont var super på dig :D

2013-08-17 @ 01:16:41
Anonym

Hej! Att vara ärlig lönar sig längst! Heja heja! Tänkte fråga om vad du vill bli i framtiden? Har du någon tanke eller drömmar?

Svar: Ja det är så det är! Åh vad jag grubblar på detta. Har ingen som helst aning. Nåt förslag kanske? ;)
Cecilia

2013-08-17 @ 09:22:25
Jasmine

Du passar väldigt bra i både rosa och blont måste jag säga :)

2013-08-17 @ 09:38:03
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/
Linnéa Johansson

En skönhet klär i allt, men blont är fantastiskt på dig måste jag säga! Har du provat balsamtoningarna i pastell? Finns ju både att köpa från loreal eller så kan man göra egna i valfri färg (då kan man ju även reglera färgens styrka beroende på mängden färg i förhållande till balsam.) Med sån toning tvättas färgen ur på nån tvätt, så slipper man färga bort färgen och undviker lite slitage på håret. Ett litet tips bara! Mvh hon som nyss satte rekord i att använda ordet "färg" flest gånger i en kommentar nånsin :-)) Ha en fin helg, och skoj med beskök! Kram!

2013-08-17 @ 11:01:38
URL: http://linneascheffler.blogg.se/
Anonym

Kan du inte berätta mer exakt vad för bakslag och framsteg som du gjorde när du var hemma?

Svar: Det var det egna ansvaret som sattes på prov! Att ta det man ska på helt egen hand. När man inte har ett vakande capio-öga så är det lätt att man ta den lätta, men felaktiga vägen.
Cecilia

2013-08-17 @ 15:36:19
Anonym

Du är fin i vad som! Jag undrar vad den färgen du har nu heter?

Kram

Svar: Den blonda eller den rosa? :)
Cecilia

2013-08-18 @ 10:29:56
Anonym

Den blonda färgen tänkte jag!

Svar: Jaha, Du jag har faktiskt ingen aning. Köper alltid olika. Haha. Men kan det stämma att den kanske heter 522? Det är iallafall en silverblond som jag använde nu :)
Cecilia

2013-08-18 @ 19:22:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0