Morgonbabbel.

Godmorgon.
 
Slog upp ögonen klockan sex. Jag somnade och vaknade första gången klockan sex. Kan ni fatta? Denna natten får gå till historien. Minns inte när det hände senast. Brukar annars vakna varje eller varannan timma. Tack, för detta! Hoppas det händer igen. Haha.
 
Tisdag. Det blev som jag trodde. Får lite mysigt sällskap under dagen! Känner mig så bökig med alla tider att passa hit och dit. Och alla begränsningar. Saker jag vill, men inte får. Saker jag måste, men inte vill.
Men. Det är bara att stå ut! Det är bara för en tid. Och snälla, säg att den tiden snart är över.
 
Vill tacka för era snälla kommentarer jag får också. Att jag börjar se mer levande ut. Att livet i ögonen börjar komma tillbaka. Är det verkligen så? Jag har blivit blind för att se allt det där. Eller så väljer jag kanske att blunda. Fast samtidigt.. tittar jag på foton från tiden innan jag åkte hit och jämför med nu. Damn. Det börjar fan hända nåt ju! Haha. Ville i allafall säga; Tack
 
 
Åt nybakat bröd till kvällsmat igår. Luktade bageri i hela huset. Lite måndagslyx. Sedan gjorde jag klart några saker som jag gjorde decoupage på. Ni ska få se sen. Blev fakttiskt riktigt nöjd! 
Tänk vad många rädslor jag har fått bort sedan jag kom hit. Jesus. Galet när jag väl tänker på det. Eller så är det bara ett bevis på att man kan om man vill.
 
Trots gårdagens arga känslor och tusen tårar så vill jag. Ja, längst inne så vill jag verkligen.
Annars hade jag nog redan åkt hem. Man får ha dagar då motivationen svajar och man "hotar" med att man åker hem och ger upp. Man får förbanna alla regler och man får tycka måltiderna är jobbiga. Man får ha dagar då man inte är vän med sin kropp och man får ha dagar då man bara vill skrika ut att man hatar hela världen.
 
Man får ha sådana där dagar. Bara man innerst inne inte tappar fokus och släpper blicken från målet.
För det blir bättre. Det har jag blivit lovad. 
Och jag vågar tro på det. Kram
 


Kommentarer
Camia

En god nattsömn kan göra underverk!! Ha en trevlig tisdag med mysigt sällskap :)

Svar: Ja, det var riktigt skönt! :) Tack. Hoppas du med haft en bra dag. Kram!
Cecilia

2013-08-20 @ 08:02:10
URL: http://www.divyaspa.blogg.se
Emma

Vilka rädslor har du bemästrat sedan du kom till Capiio?

Svar: Oj, många! Kan kanske lista upp allt nån gång. :)
Cecilia

2013-08-20 @ 10:01:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0