Söndag

Hennes liv vad ett rop på hjälp, fast på ett språk ingen förstod.
 
Har under årens gång insett att det kan vara svårt att läsa mellan raderna. Ibland har jag tyckt att jag vart tydlig och öppen men i själva verket så har jag bara talat i gåtor. Har trott att folk ska kunna veta hur jag mår – utan att jag berättat. Vill man att andra ska veta hur man mår; Prata. Våga vara öppen och våga säga hur du känner. Att erkänna sina svagheter och rädslor är inte att vika sig. Tvärtom
 
Vågar ta för mig mer nu. Vägrar att bli överkörd. Det går inte att få rättvisa gällande allt här i livet. Men de saker som kan vara rättvisa och bör vara rättvisa. Ja, det ska vara rättvisa! Någon jag trycker hårt på. 
 
 
Spenderar förmiddagen med att måla om loppisfynd till smyckesställ. Ser ut att bli en grå dag ute. Kan vara skönt att ha en lång film och pyssel-dag ibland. (Som om inte alla dagar är det. Döh. haha).
 
Har ni något ni undrar över kanske? Något jag borde skriva mer om? Kul att det hittat hit lite nytt folk. :) Hoppas ni trivs här och stannar! Kram
 


Kommentarer
Anonym

Du är makalöst vacker Cecilia!

2013-08-11 @ 10:40:13
URL: http://martafanny.blogg.se
Fråg-Lisa

Har du någon absolut favorit artist? Favorit låt just nu?
Om du fick välja en maträtt att äta ikväll, vilken skulle det vara?
Har du någon tatuering? Skulle du vilja göra en, isåfall vad?

Kan inte du ge några pysseltips? Typ, göra-själv-ge-bort-presenter?

2013-08-11 @ 12:04:00
Anonym

Jag undrar lite vad du gör för misstag när du skriver att du valt fel eller att du gjort ett misstag? Undrar lite hur man gör misstag när man är övervakad vid måltider, är det i huvudet du väljer fel eller är det "på riktigt"? Hoppas du förstår min fråga

Svar: Jo, jag förstår din fråga! Men den är lite svår att svara på. Är ju inte bevakad 24 timmar om dygnet. Så det finns många luckor att "göra misstag på". :)
Cecilia

2013-08-11 @ 12:11:46
jenny

Kaaan du inte skicka mig ett armband?..:)
/hon som är helt såld på ditt pyssel ;)

Svar: Haha vart ska jag skicka ;))
Cecilia

2013-08-11 @ 19:38:57
Anna

kan du inte skriva mer så att man förstår, inte att man måste läsa mellan raderna typ vad dina misstag är. O se hade det varit kul o sett bilder på maten du äter o att du skriver "dagens matcschema". Heja dig!! :)

Svar: Kanske jag kan! :)Å nej det kan jag tyvärr inte.
Cecilia

2013-08-11 @ 20:51:52
anonym

Vem har du som behandlare nu? Upplever du att det är en motiverad grupp du är inlagd med? Vilken sort n-drycker tar du?

Svar: Kan inte svara på alla frågor! :) Men vi dricker Fortimel.
Cecilia

2013-08-11 @ 22:20:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0