20 Juli.

Det stormar.
 
Är så förbannar lättretlig. En missuppfattning eller något som jag anser var fel. Ja, det räcker för att tårarna ska komma. Jag gråter och jag skrattar. Jag älskar och jag hatar. Känner och stänger av. Har ångest och förbannar. 
 
Kan inte fatta hur jag ska stå ut. 
 
Gårdagen bjöd på rätt mycket. Man lever bara en gång. Spontana saker när de är som bäst! Spontana saker som ger en fjärilar i magen dessutom. Haha ja, tänka sig! Den där lusten börjar komma tillbaka igen. 
 
 
Papperspysslet har gått över till armbandspyssel.
Visst blev de fina?
 
Lax med couscous till lunch nötgryta med råris till middag, rostbröd med ost, vaniljyoghurt... Blev en god blandning av mat här igår! Har börjat hitta mina favoriter. Får se vad det bjuds på under helgen.
 
Får besök idag. Min syster kommer och sover här i natt. Och i morgon kommer mammsen också. Haft besök flera dagar i rad nu. Fick ju spontanbesök både i går och i förrgår. Samtidigt som det tär en aning på krafterna och så tar den positiva energin över. Kroppen går på helpänn och så fort jag stressar lite för mycket så får magkatarren spel. Och det gör inte situationen speciellt mycket lättare. 
 
Nu ska jag ner en sväng till vattnet. Kram. 
 


Kommentarer
Jenny

Jag vill ha dina fina armband!! super söta ju! :))

Svar: Tack snälla :)
Cecilia

2013-07-20 @ 11:23:25

haha vill oxå ha dom :O kul med smycken, har med gjort 2 armband idag ;) dock tråkiga.

Svar: Visst är det kul att pyssla med sådant :)
Cecilia

2013-07-21 @ 19:27:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0