24 Juli.

Godmorgon onsdag.
 
Om jag lyckats sova något? Nä, knappt något alls. 
Vågar inte ens hoppas på en bra dag idag. Åh.
 
Så här mycket oro och ångest har jag aldrig känt i hela mitt liv. 
När ska det ta slut?
 
Surar och gråter mest hela tiden. 
 
 
Horoskop.
 
Ditt vanliga sätt att bete sig har för en gångs skull inte fungerat särskilt bra
och det har satt dig i en mindre trevlig situation.
Din vanliga problemlösande strategi tycks inte förbättra situationen hur mycket du än försöker.
Försök som omväxling att släppa ditt vanliga sätt att närma dig problem och gör istället något annorlunda. Bara genom att göra det kan du finna en utväg ur något som till synes såg ut som en olöslig situation. 
 

Bygger upp oron redan från början. Vet jag att någon jobbigt väntar så byggs det på redan från morgonen. Och ibland flera dagar innan! Sen smäller det. Allt kommer på en gång. Slutar i smärre kaos. 
 
Dags att ordna frukost. Hoppas ni får en fin dag. Kram.
 
 


Kommentarer
Anonym

Alla horoskop verkar ju stämma in på dig läskigt bra om man utgår från det du skriver på bloggen! Tycker inte du det är läskigt?;) Är det en app? Isf vad heter den? Kram

Svar: Ja, visst är det läskigt? Haha. Stämmer varenda morgon. Appen heter bara Horoscope :)
Cecilia

2013-07-24 @ 08:08:48
Anonym

Använd gråten som ventil, det brukar fungera.
Hur många näringsdrycker tar du/dag? Tar du de i samband med huvudmålen? Ta hjälp, personalen äg där för dig.

2013-07-24 @ 13:16:08
Hanna

Kämpa på. Skickar några styrkekramar till dig. KRAM KRAM KRAM!

2013-07-24 @ 15:09:59
URL: http://halsopalatset.blogg.se/
Svea

Vilken app använder du dig av? Hur ser den ut? Finns typ miljoner olika haha :) kramar på dig och kämpa på!!

Svar: Den heter bara Horoscope faktiskt. Haha. Kram!!
Cecilia

2013-07-24 @ 20:57:32
URL: http://ljudetavregn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0