Dessa torsdagar.

Torsdag.
 
Som ni vet har varje Torsdag slutat på samma sätt.
Bygger upp ett skräckcenario redan från det att jag vaknar. Förjävla dålig taktik. Slutar aldrig bra. 
 
Tänker inte uppleva en sådan torsdag till. Det tar på tok för mycket på krafterna. 
Fick i allafall bra med sömn i natt. Kanske för mycket. Hade till och med skickat sms i morses som jag inte hade en susning om. Snacka om att vara nerdrogad eller något. Haha. 
 
Nej. Nu kör vi fanimej torsdag på detta. 
 
 
Dagens Horoskop:

Just nu är det mycket som inte går så smidigt som planerat.
Kanske ska du bara acceptera det du inte kan ändra. Ge inte upp på grun av besvikelse,
koncentrera dig istället på sker som ligger framför dig.
Även om det tar lite längre tid kommer du att nå ditt mål om du bara är uthållig och har tålamod. 
 
Just SayiN.
 
Kram.
 


Kommentarer
Nina

Hej! Vart läser du ditt horoskop?:)

Svar: En app på telefonen :)
Cecilia

2013-07-25 @ 15:14:53
Matilda

De kända torsdagar som var ren pina att vakna upp till ibland. Men jag kan lova dig tjejen, att det blir både bättre och lättare. Massor med kramar

Svar: Ja, de ökända torsdagarna... Fyfan för dom! Men kanske vänjer man sig. Kram!
Cecilia

2013-07-25 @ 18:41:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0