En eller två fjärilar.

Från gårdagens förjävliga mående till dethär.
 
Jag kan verkligen intyga på att det lever två olika personer i min kropp. 
Ena personen med ångest, oro och dumma tankar. Och den andra med livsglädje, hopp och fjärilar i magen. 
 
Ibland kommer det nya saker in i livet. Saker som får en att känna sig uppskattad och betydelsefull.
Tänker ta tillvara på dessa känslorna idag och inte låta de glida iväg. 
 
Livet. Hej och välkommen. Jag öpnnar min famn för dig lite mer för var dag som går.
 
Pixpax att må bra idag. Enda fram tills i kväll.
 
Punkt.
 
Kram fina ni. 
 


Kommentarer
Elin

Hoppas att den Cecilia med fjärilar i magen och med hopp tar över hela dig så snart som möjligt. Det verkar vara så att den sidan tar över mycket mer, när man läser!

Och håret, man blir ju lite för glad av att se dig med en rosa kalufs :))

Svar: Ja det känns som den sidan tar över mer för var dag som går :)
Haha visst blev det läckert ;) Hoppas du mår bra!! KRAM.
Cecilia

2013-07-19 @ 17:05:26
emmmmma

hej
några frågor

1. hur ser ditt rum ut på capio?
2. hur ser dit rum ut hemma?
3.vad gör du på dagarna?
4.hur ser veckans frukostar ut och kvällsmål och mellis ut?
5.kan du ta kort på dagens outfits?
6.kan du ka kort på 3 favoritplagg du har med dig?
7.äter du några medeciner? vilka isF?
8.vad har du för mobil appar?
9.hur ser behanlingsprogramet ut?
10.när flyttar du till nästa steg vet du eller när tror du?
11.är capio som du trodde ?
12.har du gått upp i vikt?
hur mycket isf?

2013-07-19 @ 21:18:21
anonym

Det går att ta befälet över tankarna;)!

Svar: Ja, tänka sig :)
Cecilia

2013-07-19 @ 21:43:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0