En kväll i Juli.

Godkväll
 
Ni satt inne på många kloka ord. Precis som jag misstänkte. Det brukar alltid finns några ord som får en att kämpa vidare. Ett av mina favoritcitat är en av de klassiska; "Everything will be okey in the end. If it´s not okey it´s not the end"
 
Har haft en bra dag med familjen. Tiden går alltid så fort när man har besök! Och det gäller att planera in tiden så det stämmer med alla måltider. Fick äta alla måltider här idag. Blev till att åka lite fram och tillbaka. Och tur var nog det. För såpass väl känner jag mig själv vid det här laget. Dumt att riskera!
 
Försöker att stänga alla dörrar som kan tänkas leda till "misslyckanden". Visst lär man av sina misstag. Men det är nog bäst att försöka se till att de inte sker alls. Små, små steg i taget så jag hinner vänja mig. 
 
<3
 
Kramade bror extra hårt idag. Kan dröja upp till ett år innan vi ses igen. Tråkigt, men så är det! Har suttit nere på stranden och kikat på när de har vindsurfat hela dagen. Kände att jag passade bättre på land faktiskt! Haha
 
Nyss ätit middag och haft vila. Oxkött, ugnsbakad potatis, ärtor och sås. 
Blir filmkväll ikväll. Hoppas ni haft en bra lördag. Kram
 


Kommentarer
Dedde

Du är så fin! Och du kämpar på så bra - fortsätt så! En riktig inspiration! :D

2013-07-28 @ 20:43:13
URL: http://deds.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0