En påminnelse

Frihet. Lycka.
 
Det är vad jag bär med mig på min arm. Och så ett armband med mitt namn också. Ifall jag någon gång skulle glömma, liksom! Ska fortsätta armbandspysslet senare när jag har länsat panduro på pärlor. 
 
Får snart besök. Mamma och syster. Tvekade gällande hur jag skulle göra med fikat i eftermiddag.
Men jag fick en spark i baken förut. 

Kan dom, kan jag! Detta ska jag fixa utan en massa krångel.
Det gäller att prova, annars får man aldrig veta!
 
 
Onsdag. Hoppas ni får en bra sådan!
 
Nu är det tvättdags följt av lunch – följt av besök.
Kram. 
 


Kommentarer
Elin

Åh, hoppas dagens besök blir det bästa du har haft! Även att fikat blir bra och gott (med njutning, det är du värd!). Vill veta mer om fikat sen, hihi!
Kraaaaam!!!

2013-07-31 @ 14:06:57
Karin

Åh vad fina armband! Är pärlorna från Panduro? Måste också ha :) Bra påminnelse :)

Svar: Tack snälla! Japp. Det stämmer bra :)
Cecilia

2013-07-31 @ 16:27:36
Ida

Knyta armband kan va ett väldigt bra tidsfördriv, samtidigt som det blir väldigt fint! I like!
Hoppas att fikan gick bra och att besöket gav positiv energi!
Hade det varit enkelt, hade det inte varit ett helvete, hade du inte tvivlat-då hade det inte varit ett problem! Du är en kämpe, tro på dig själv! Du är värd bättre än det sjuka!
Kram på dig

2013-07-31 @ 17:13:29
URL: http://Skeptisk.blogg.se
sofie

Dom har en del fina och billiga pälor på fyndiq. Tänkte bara tipsa. Panduro är så dyra.
Typ de här bland annat, de är fina!

http://fyndiq.se/visa/kom-idag/sida-3/#255298-fimopolymerparlor-12-mm-100-st

2013-07-31 @ 17:14:30
URL: http://ixerona.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0