Hand i hand.

Onsdag. Oboyfrukost
 
Vanesak det där. Efter det blev det snack med min behandlare. Nu drar vi igång med behandlingen på riktigt. Detta ska bli spännande! KBT paralellt med matprogrammet. Allt ska gå hand i hand. Viktigt att inte vänta med någon del. Både kropp och knopp ska vara med i behandlingen samtidigt. 
 
Ska bli spännande att se hur jag kan utvecklas. Jag har en jävla vilja. Och med bara den tror jag att man kan komma ganska långt. Kanske till och med hela vägen. Vem vet. Min magkänsla säger mig det i allafall. 
Ska vara aktiv och delta. I allt. Ska försöka och köra mitt race. Fokus, fokus. Mina drömmar och mina mål.
 
Lätt att tankarna tar över det sunda förnuft man har. Väldigt lätt faktiskt. "I stundens hetta". Ja, då agerar man plötsligt lite konstigt och inte alls som man tänkt sig. Men med lite (mycket) träning så ska jag nog kunna lära mig att putta bort de där tankarna och ta fram förnuftet istället. Förnuftet till att tänka logiskt och göra rätt val.
 
Häromdagen vid havet. 
 
Ska ha basal nu. Sedan lunch och sen kommer finbesök. Bror + hans flickvän. Ska ta oss härifrån en stund. Andas lite annan luft, ni vet. Och självklart fylla på pysselförrådet. Haha. 
 
Hoppas ni har en bra dag vänner. Kram.


Kommentarer
Elin

Åh, älskar inställningen!!! Hoppas det blir lika bra som det låter, fast, det kommer det ju bli! :-)

Hoppas dagen med bror+flickvän blir härlig! Kram

Svar: Dagen blev faktiskt riktigt fin. :)) KRAM
Cecilia

2013-07-10 @ 15:30:50
Anonym

Ska du börja med näringsdrycker?:)) just shoot!!

2013-07-10 @ 15:32:49
Sandra

Tror det blir jätte fint med lite mera rosa i. Känns du :)

Och du har så rätt, med viljan kan man komma hur långt som helst :)

2013-07-10 @ 20:35:05
URL: http://www.saaka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0