Måndag.

Måndag.
 
Herrejävlar vad känslosam man var idag då. Och ett jäkla temprament på det också. Bäst att jag håller mig på mitt rum idag känner jag. Fast nej. Idag kommer min mamma och syster för att muntra upp mig lite. Kommer ha min syster nära mig i höst. Det ser jag fram emot! :) 
 
Starten på veckan. Den blev precis som den brukar. Går in på min sjätte vecka nu. Mycket har hänt på rätt kort (?) tid får jag säga. Mycket till det positiva, men även till det negativa. Känner saker jag aldrig kännt förut. Känslor som spökar och som gör min hjärna aningen förvirrad. 
 
Precis haft mindfullness. Hörde knappt ett ord. Inne i min egna värld. 
 
Pink Lady.
 
Dags för lunch. Hörs kanske senare ikväll. 
Hoppas ni får en bra måndag. Kram.


Kommentarer

Sockersöt e du tjejen. (Kompis-komplimang) du passar stört bra i rosa, jag har också blivit riktigt rosa lover, för 7år sen hatade jag rosa och total vägrade det det minsta lilla! :) Haha så de kan vara.

Be strong <3 Stay strong!

Svar: Tack snälla!! :) Jag har älskat rosa sedan förstda dagen jag föddes ;)))
Cecilia

2013-07-15 @ 15:58:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0