Nionde Julia.

Skakig, trött, rastlös och illamående. Javisst.
 
Men bortsett från det så har jag en rätt bra dag. Ja, tänka sig. 
Har en bra magkänsla idag. Att det finns lite hopp trots allt. Att det kommer bli bra och att jag är inne på rätt spår. Vissa dagar känns allt rätt bra hopplöst. Då motivationen sviktar och då allt känns rätt hopplöst. Sådana dagar är tillåtna. Men sådana här dagar uppskattas då lite mer ska jag säga er. 
 
Har haft födelsedagsfirande idag. Via skype. Fina bror som fyller tjugofem. (Grattis till dig !!!) Och i morgon kommer han hit. Det ser jag fram emot. Och på fredag kommer ännu mer besök. Det ser jag också fram emot!
 
 
Ska färga håret idag. Ingen blond färg inte. Mer säger jag då icke. Haha. Ska bli spännande. Kommer säkert ångra mig. Men det är ju bara hår... (Säger jag nu ja..)
 
Snart dags för lunch och sedan ska jag fjäska till mig en tur till loppisen som ligger alldeles intill.
Hoppas ni har en bra dag. Kram
 


Kommentarer
Rebecka

Alltid lika kul att förändra håret (även om man kan kan känna en viss panik efter åt hahha) Hoppas du får en fin tisdag!

2013-07-09 @ 12:25:26
URL: http://reebbbeckas.wordpress.com
anonym

Får du se och veta vikten eller står du med ryggen mot?
Vem har du som behandlare?

Svar: Jag får veta. :)
Cecilia

2013-07-09 @ 22:29:06
anonym

När ska du börja med näringsdrycker?

Svar: När tiden är inne. :)
Cecilia

2013-07-09 @ 22:30:12
Ida

Spännande med ny hårfärg!! :)
Härligt med bra magkänsla trots lite andra "krämpor"
Fint med besök att se fram emot
Och va stolt över det jobb du gör,
En investering du kommer vinna på,
DITT LIV!
stor kram

2013-07-09 @ 23:05:30
URL: http://Skeptisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0