Små kattungar.

Godmorgon vänner. Godmorgon tisdag.
 
Vet ni? Fjärliar i magen tycks slå ut alla andra dumma känslor i kroppen. 
Hoppas det fortsätter så. 
 
Vaknade klockan fem i morses och sedan dess har jag vart vaken. Blåste storm! Vet ni vad vi ska göra idag? Vi ska åka iväg till en "bondgård" (?). En sådan där 4H-gård ni vet. Med kattungar, hästar, kaniner och hela tjollavippen. Tycker det ska bli dökul. Haha. Mysigt att alla får komma iväg på en liten utflykt tycker jag. :) Och vem vet, kanske får man sno med sig en liten kattunge hem? Eller en kaninunge.. eller ett föl...
 
 
"Dina mål har aldrig varit tydligare" Får nog hålla med dagens horoskop.
 
Nej, nu ska jag ner och måla min fina trädgårdslåda. Sedan lunch och sedan åker vi iväg för några timmar.
Hoppas ni får en fin tisdag. Kram från mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0