Som en karamell.

"Promenad". Själv
 
Fick komma ut lite på egen hand idag. Första gången sedan jag kom hit. Inte speciellt långt, men mer än inget. Små, små steg framåt. Det räckte för att göra mig lite glad i dag i allafall. Annars har dagen rullat på som de flesta andra. Var på sjukuset för labb i morses. Något som spökar i kroppen! Hoppas på att få svar på vad det är. 
 
Fick ju tag i en såkallad färgbomb häromdagen. Ja, varför inte tänkte jag.
Och fortsätter jag såhär så kommer jag sluta som en jäkla smällkaramell. Haha. 
 
 
Nu är det tusan rosa i allafall. 
 
Fiskpudding till lunchen, hallonkräm till mellanmål och chiliconcarne till middag.
Ikväll blir det gröt.
 
Har ni haft en bra dag? Hoppas det. Kram
 


Kommentarer
Ida

Det va modigt att måla hela håret rosa, men tufft! När jag tänker på allt rosa som du pysslar med på alla sätt l vis så tänker jag helt plötsligt på gamla godingen "rosa hellikopter". Hihi. Enda gemensamma nämnaren är väl just rosa-dessutom känns gunget i låten lite spralligt (eller ngt?), en sprallighet som jag tycker lyser igenom hos dig oxå :)
Långsökt kanske, men nu va det så;)
Kämpa på-men din vilja o stödet från människor runtomkring är ingenting omöjligt! Jag tror på dig! Stor kram

2013-07-17 @ 20:16:46
URL: http://Skeptisk.blogg.se
ida

Oj får du promenera ensam redan? Fick inte jag förens efter två tre mån. Härligt med rosa hår. Det passar dig :-)
Sov gott!

2013-07-17 @ 20:44:01
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
anonym

Hur resonerar de kring näringsdrycker?

Svar: Haha jadu, det undrar jag med :)
Cecilia

2013-07-17 @ 22:21:13
Anonym

Hej, har en lite fråga :) har hört att det är meningen att man ska bli trygg i maten innan man börjar jobba aktivt med viktökning, är det verkligen så, att man blir viktstabil på bara maten? Kramkram:)

Svar: Ja, precis så är det! :)
Cecilia

2013-07-18 @ 07:49:32
Alice

Åh så trevligt! hur kom det sig egentligen att du fick komma till capio från början? Det var en konstig fråga men jag menar om det var du elr någon annan som anmälde dej ? :) får man förresten fråga vad set är för färgbomb du använder?
Kram o hoppas att du får en fin dag!

Svar: Både och! :) Man måste ju ha remiss och så vidare för att komma hit. Men det var ett gemensamt beslut vi tog om att jag skulle just hit till Varberg. :)
Åh, jag har ingen aning vad den heter. Ska kolla upp det :) Kram.
Cecilia

2013-07-18 @ 12:13:04
Anonym

Har du blivit viktstabil, eller hur lång tid tar det? Kram

Svar: Det tar olika för ALLA människor :) Kan ta allt från tre veckor till någon månad säkert :) kram.
Cecilia

2013-07-18 @ 19:10:54
Anonym

Hoppas du inte tar det personligt, undrar bara för att det skulle få vara skönt att veta, du är ju liksom lite av ett levande bevis :) kram igen

2013-07-18 @ 19:23:52
anonym

Jag har för mig att det tidigare gick till så att man de första tre veckorna åt mat för att bli trygg i att man bara går runt på maten, där efter fick man börja med näringsdrycker och viktuppgång men det kanske är ändrat? Har du börjat med de än?

Svar: Med risk för att låta tjatig. Men allt är SÅ individuellt :) Kan se väldigt olika ut. Vissa har inte ens näringsdrycker :)
Cecilia

2013-07-18 @ 22:25:42
BusinessBird

Herregud vad underbart!! Jag har haft rosa hår några gånger i mitt liv och skulle så gärna vilja ha det ALLTID. Men, tyvärr är det svårt att bli tagen seriöst i vissa sammanhang.. Synd.

2013-07-18 @ 22:34:31
URL: http://vivelafrance.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0