Spänn fast bältet.

Solsting.
 
Nästan för varmt att sitta i solen idag. Och vet ni hur jag sysselsätter mig medans solen gassar? Med att sticka en vit, ullig, vinterhalsduk. Haha. Man får la vara ute i god tid, inte sant?
Målat och donat ihop en fin "låda" att ställa i trädgården hemma också. Ska ställa några krukor med färska örtor i den tänkte jag. 
 
Dagen har fortsatt att åka berg och dal-bana.
Känns som bältet sitter löst och man kan trilla av precis när som.
 
"Plötsligt händer det". Och jag är aldrig beredd!
 
Visst blev den lite läcker?
 
Lax med färskpotäter till lunch och fruktsallad med glass till mellis.
Nu ska jag träffa läkaren för medicinsnack och sedan väntar middag.
 
Hoppas ni haft en bra dag så här långt. 
Kram


Kommentarer
Elin

Du kommer vara mer än förberedd när det blir kallare :) låter som goda måltider och jag håller mina tummisar för att dagen inte får en ovälkommen nedgång!

2013-07-24 @ 18:09:55
Sophia

Super fin låda du har gjort! :D Kan du göra en åt mig? :P hehe

Hoppas att du mår bättre. Alla har vi dippar, och det är okej att inte må bra ibland.

Jag är själv tvångsinlagd på sjukhus. Och jag försöker så gott jag kan att gå upp i vikt och få bättre värden. Men vikten får inte rasa upp i vikt, jag vill ha det i lagom takt. Jag mår bättre psykiskt, men det finns stunder då jag mår dåligt.

Kramar <3

2013-07-24 @ 18:59:59
URL: http://soophiiiaa.devote.se
Sigrid

Håll ut och kämpa på! Livet blir SÅ mycket roligare när man får vara lite friare i tankarna. Så fortsätt kämpa. Det kommer vändas till en positiv spiral så småningom, ju mer du märker fördelarna med att bli frisk, desto mer ökar motivationen till att verkligen ta sig dit. Jag hejar på dig! Kram

2013-07-24 @ 19:08:23
URL: http://salminenen.blogg.se
cicci

Vad pysslig du är! Har alltid avundats sånt. Hoppas läkarbesöket går bra:)

2013-07-25 @ 11:15:55
URL: http://bingle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0