Tjugonionde Juli.

Måndag. (Förbannade, jävla, måndag)
 
Vad gör man när man är på vippen att ge upp?
 
Är totalt livrädd och vilsen. 
 
Läser mitt horoskop och möts av dessa ord:
 
Helt oväntade problem dyker upp och du känner att det kommer bli ovanligt svår att lösa dem.
Oroa dig inte, utan sök istället efter andra lösningar.
Tänk bara på hur svårt du rent personligen kommer att få det om du inte hanterar det hela rätt.
Kanske det bästa för dig i den här situationen är att helt enkelt vänta
och låta de uppkomna bekymren lösa sig av sig själva. 
 

Ja, vänta.. och sen se vad som händer. Våga prova. Våga möta förändringar. 
Vänder jag om och ger upp nu så är det nog kört för alltid. 
Nu eller aldrig.
 
Dags att torka tårarna och möta dagen. Hoppas ni får en bra start på veckan. 
Kram. 


Kommentarer
F

Helt rätt, NU ELLER ALDRIG!!

Du har hela livet att vinna på det här, kämpa vidare och ta hand om dig!

2013-07-29 @ 12:45:08
URL: http://martafanny.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0