Tre frågor.

Hej! Tack för en fantastisk blogg och fina bilder! 

Här kommer lite funderingar bara som du får svara på om du vill/orkar! 

Vad saknar du allra mest hemifrån som du inte har tillgång till på Capio? 
Friheten, alla gånger. Att få göra vad man vill, när man vill. Och självklart saknar jag familjen, vännerna och katterna. Som jag saknar mina små katter. Haha. Åh! Önskar de kunde bo här hos mig. 

Varför snusar du? Får du snusa under behandlingen? 
För att jag är beroende. Simple as that! Och så är det gott också för den delen. Dumt beroende, jag vet! Lovat mig själv att sluta innan jag är tjugofem i allafall. ;) Ja, jag får snusa när jag är här! Tack gode gud för det. 

Om du skulle rekommendera nånting här i livet, vad skulle det vara? 
Att ta hand om sig själv. Ett gram sjukdom känns tyngre än hundra kilo hälsa. Och så skulle jag rekommendera att leva livet. Ta vara på dagen genom att skratta, leva och älska. Gör sådant du mår bra av, det är ditt liv. 
 
 
Kram.
 


Kommentarer
Matilda

Får jag fråga vilket rum det är du har? 2? Kram

Svar: Stämmer :) Hade du med et?
Cecilia

2013-07-14 @ 19:48:30
Alexandra

haha det rummet hade jag också en gång i tiden :P Bland annat!
Ta vara på tiden det är GULD!
Jobbar erik kvar?

2013-07-17 @ 10:27:35
URL: http://lexie85.blogspot.com
Matilda

Sv: Ja, det hade jag. :)

Svar: Se där ja!! :)
Cecilia

2013-07-17 @ 20:53:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0