Hårfint + besök.

Blev lite fin i håret.
 
 
Känner mig som en femåring igen med alla dessa flätor. Har det lyxigt här. Har blivit försökskanin på en mängd olika frisyrer. Och så har jag fått mitt hår färgat! Och ikväll ska vi ha spakväll.
Med fotbad, manikyr och ansiktsmasker. 
 
Reparerar både in och utsida.
 
Visst blev det läckert?
 
Frukost, lunch och mellis i magen. Två gigantiska panerade fiskfiléer med potatis och kall sås till lunch och fruktsallad med glass till mellis. Förvisso var det inte sådana där "skolpanetter". Dessa var hemmagjorda från grunden. Och sådant uppskattar jag. För även om en del saker tar emot så finns det alltid positiva saker man kan se – med allt. Middag om ett tag och sedan får jag besök. Äntligen
Pappsen stannar tills i morgon då resten av familjen tittar förbi. Ska ta oss en lite utflykt till havet. (Om det blir fint väder vill säga). Mysigt så in i bomben.
 
Hoppas ni har en fin dag. Och åter igen – tack för era kommentarer. Det lyser upp mina dagar. 
 
 


Kommentarer
Anna

Vad har ni för mattider ungefär?

2013-06-26 @ 20:33:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0