Sjuttonde Juni.

Måndag. Ny vecka. Och jag har vart här i en hel vecka.
Dagarna går långsamt men veckorna går fort.
Och tickar veckorna iväg i den här farten så kommer jag snart vara hemma på ett kick. 
 
Vägningsdag. 
 
Bubbel i kropp och knopp. Överlåter jag det ena ansvaret till dem så kan jag lika gärna överlämna detta också.
 
Försöka att inte bry sig. Försöka.

Jag & min fina vän.
 
Har inte mycket till ork idag. Har gjort kroppsscanning och fått en form av massage. Avkopplande och lyckas man bara fokusera under dessa övningar så tror jag att det kan ge mycket.
Att bli medveten om sin kropp och dess gränser samt att försöka infinna sig i nuet.
 
Ska gosa ner mig med min vän i sängen en stund. Viska lite hemlisar osv. 
Hoppas ni får en bra start på veckan vänner. Kram från mig. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0