Exactly what you have to offer.

Hej Lördag.
 
Är helt slut i huvudet. Fram och tillbaka. Det tar liksom lite på kroppen med all omställning hit och dit. Men nu ska jag vara hemma såpass länge att jag kommer kunna landa ordentligt.
Men idag blir det då ingen vila. Ska iväg och fira lilla E som fyller. Restaurang följt av utgång. Hoppas på att ha orken på min sida idag. Ska bli riktigt kul!
 
Annars? Jag vet inte. Nu är det verkligen blankt. 
Men jag hoppas och tror att jag får en bra dag.
 
Ha en bra lördag. Kram och puss!
 


Kommentarer
Kattis

Hoppas du får en super kväll!!!

Svar: Det hade jag minsann! :)
Cecilia

2013-11-09 @ 21:25:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0