Nu eller sen.

Onsdag.
 
Har sovit på saken i två nätter men har ändå inte kunnat bestämma mig.
Kluven till tusen!
 
Nu eller sen? Men varför sen och inte nu? Samma sak. Bara det att jag förkortar den krokiga vägen om jag gör det nu. Men om jag inte är redo nu men kommer vara mer redo sen? Blir det bättre gjort då? 
Egentligen ingenting att grubbla på. För i detta fall ska jag göra det som skrämmer mig mest. För just i detta fall så är det nog just det som är det bästa beslutet. 
 
Vi får se helt enkelt. 
 
 
Mycket att se fram emot i allafall. Men får lägga det på ett plan så jag inte blir stressad.
Det ska vara kul, inte stressande.
 
Ha en bra onsdag. Kyckling och klyftpotatis-dags. Kram!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Angelica

Jag förstår inte. Vad är det som ska ske nu eller sen. Tycker iaf du är en kämpe, och jag blir glad av att se din resa. Du är en riktig kämpe. Kram

2013-11-06 @ 17:00:00
A

Jag blir också lite nyfiken. Hoppas du förklarar lite mer. Kram :)

2013-11-06 @ 17:53:57
Helene

Att göra det läskigaste brukar ge den största skillnaden :)

2013-11-06 @ 19:43:45
URL: http://helenesoderberg.blogg.se
Anonym

Hej!
Har du en regelbunden mens nu?

2013-11-06 @ 21:20:11
anonym

Anar vad det handlar om...det blir inte lättare om du skjuter upp det. Gör klart vem som vill vad, vad vill du och vad vill ätstörningen? Ställ dig frågan om det är du eller ätstörningen som vill sen? Tror du kommer ha hjälp av det i det här beslut. Lycka till:)!

2013-11-06 @ 22:07:22
emma

Att vara redo, kommer aldrig komma som ett brev i brevlådan. De är något du aktivt måste arbeta med. Förändra förändra förändra. Förbättra.

Du har möjligheten att forma om en lerfigur, do it

2013-11-07 @ 07:31:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0