Tillbaka i Varberg.

Måndag...
 
...och jag är tillbaka i Varberg efter två hela veckor hemma. Känns konstigt att vara tillbaka. Två veckor hemma jämfört med här känns som det dubbla. Har hunnit med så jäkla mycket saker.
Så mycket saker att bloggen har hamnat lite i kläm. Men nu är jag väl tillbaka antar jag. Så; Hej, igen! Hoppas även ni har haft några bra veckor.
 
Jag är glad att det känns lite tråkigt att vara tillbaka. Det betyder bara att jag är på rätt väg emot att klara mig hemma. Samtidigt hade jag aldrig klarat av att bli "lämnad" själv hemma nu. Det vet jag inte hade fungerat. Eller hade det det? Är det bara jag som inte tror tillräckligt på mig själv?
 
Det är små pusselbitar som är kvar. Pusselbitar som tycks vara obetydliga men samtidigt fullt nödvändiga att lägga. Helhjärtat eller inte alls. Vill ha bort allt tänk gällande marginaler hit och dit. Och jag vill ha bort självhat och jag vill ha bort allt som fortfarande sätter käppar i hjulet för att jag ska kunna vara själv
 
 
Ska satsa på lite utmaningar på egen hand den här veckan. Bestämma dem tillsammans men utföra dem på egen hand. Tror att det är en väldigt stor del för att kunna bli frisk.
Att kunna, våga och faktiskt göra rätt när det bara är en själv som är ens sällskap. Att göra det för ens egen skull. Delvis för att man måste men också för att man vill. 
 
Ska snart ha samtal. Får se vad som bestäms.
Ha en bra måndag. Kram!
 


Kommentarer
Elaine - Fotograf & Modell

Hejja dig!

2013-11-04 @ 17:14:24
URL: http://capricore.blogg.se
anonym

Lycka till:) ser framemot mer uppdateringar här nu!

2013-11-04 @ 20:49:43
Camia

Du är så insiktsfull och klok, det kommer gå bra.

2013-11-05 @ 09:12:11
URL: http://www.divyaspa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0