23 Oktober.

Onsdag.
 
Men först tisdag som innebar; sovmorgon, promenad, sushilunch, städning, ärenden följt av kvällsfika med massa vänner och filmkväll här hemma. Sysselsatt, ja. Raslös, inte än.
Man blir lätt sysselsatt när man inte vart hemma på ett tag. Så mycket man plötsligt vill hinna med att göra. 
 
Fick en fråga hur jag gör "för att skjuta undan alla jobbiga tankar som kommer". Jag är lite av en sopa-saker-under-mattan-typ. Och det är inte en metod att rekommendera. Skjuter undan och låter det vara på något vis istället för att ta itu med sakerna här och nu. Lätt att ta till flykten och inte låta sig utstättas för det man tycker är jobbigt. För att det ska bli annorlunda måste man göra annorlunda. 
 
Saknar mina små ninjor. 
 
Frukost i magen och nu ska jag slänga mig i soffan och kolla film innan jag tar tag i den här dagen. Åker nog ut till sommarhuset ikväll. Men först handbollsmatch och en runda till stan. 
Ha en bra dag. Kram till er. 
 


Kommentarer
jojjo

haha, och jag har varit typ bara så himla osysselsatt sen jag kom hem. miss ya ninja!! <3

Svar: Då får du ta å komma hit jööööh. <3
Cecilia

2013-10-23 @ 10:53:02
URL: http://lillalafauve.blogg.se
Camia

Onsdagen låter som en mysig dag. Jag skulle också vilja kunna säga, "åker nog ut till sommarhuset ikväll" :)

Svar: Ja, det är skönt där ute. :) Ett smultronställe!!
Cecilia

2013-10-23 @ 12:17:12
URL: http://www.divyaspa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0