Femte Oktober.

"Jag vet inte hur man lever"
 
Fast jag börjar ta mig fan lära mig. Sakta men säkert. Glider med i helgen. Gör spontana saker som jag inte trodde jag skulle våga, äter när maten är klar och lägger mig inte i vad som serveras. 
Åker iväg på min "mattid" för att ta igen det innan eller efter. Försöker anpassa maten efter livet. 
 
Även en "vanlig" icke ätstörd person planerar matdagar. Det går liksom inte att komma undan. Så åter igen; Det verkliga livet är inte så flängigt, oplanerat och rörigt som jag trott. Det är okej att ha rutiner och det är okej att planera. Alla (många) gör ju faktiskt det. Inga konstigheter! (Men jaja. Man ska kunna röra till det...å det där köret). Den tiden kommer och ett steg i taget.
 
Tog sovmorgon i morses. Första gången på ett halvår. Drog mig upp vid tio. Tyckte minsann att jag var värd det. Har precis ätit lite ägglunch och snart får jag finbesök. Taco-night följt av en (liten) utgång. Varken kropp eller psyke pallar så sena nätter.
 
Lägesedan jag frågade om ni hade några frågor. Och om ni har det så får ni alltid fråga. Här eller på mailen.([email protected]). Går fint vilket som. 
Hoppas ni får en bra Lördag mina vänner. Det tänker bannemej jag ha. Kram och Puss. 
 
 
 
 


Kommentarer
anonym

Hur länge ska du vara kvar på Capio i Varberg?

Svar: Vet inte! :)
Cecilia

2013-10-05 @ 14:39:10

Hmm... Skrivit till dig för några veckor sen för lite privata tjejfrågor men får aldrig svar :/

Svar: Måste missat det?!
Cecilia

2013-10-05 @ 16:12:11
Nini

Fy fasiken vad vacker du är och vackrare blir du kvinna! Blir förstummad av ditt utseende :D

Svar: Haha.. alltså. TACK! Blir så glad. Kram!!
Cecilia

2013-10-05 @ 17:30:11
Elaine

Gud så fint hår du har!

Svar: Tusen tack!!
Cecilia

2013-10-05 @ 18:01:52
URL: http://capricore.blogg.se
Katla

Hej Cecilia. Jag har kollat igenom din blogg nu, läst lite gamla inlägg. Vill bara säga att det är så fantastiskt värmande att se hur bra du mår nu jämfört med förut. Så starkt jobbat, du är verkligen en förebild. Styrkekramar till dig och alla andra i kampen mot ÄS.

Svar: Så glad jag blir. Tack!! Hoppas du mår bra. Kram.
Cecilia

2013-10-05 @ 19:19:46
Sara

Du är så fin! Och modig! Du ska veta att jag läst och följt dig ett bra tag och du är verkligen en stor inspirationskälla! ❤️❤️

Svar: Så härligt att läsa. Kram!
Cecilia

2013-10-06 @ 20:09:02
beayourdreams.blogg.se

Alltså jag DÖR SÅ HIMLA VACKER DU ÄR. Glöm inte det, damn girl! <3

Svar: Så snäll du är. Alltså, TACK! <3
Cecilia

2013-10-08 @ 17:32:38
URL: http://beayourdreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0