En luring.

Fredag
 
 
Har lite seperationsångest osv. Annars har jag det okej. Har mycket att tänka på men ingenting att skriva. Antingen är det för personligt eller rent utav totalt ointressant! 
Är ovän med min kropp och vet inte om vi någonsin kommer att bli bundisar. Men än har jag inte gett upp hoppet! Jag undrar vart jag står om tre månader. Vad som kommer ha hänt och hur jag kommer att må. Med tanke på att det har skett en sju helvetes förändring på dessa tre månader som passerat, så tvivlar jag inte på att det kommer ha hänt ännu mer om tre månader till. 
 
Livet är spännande. Oförutsägbart. Tillfällen och plötsliga chanser. Jag ska vara öppen för allt nytt. Dags att få ut alla gamla mönster. Ska fylla dagarna med något mer tillfredsställande än en sjukdom. Lätt sagt, men aningen svårt. Men jag är på god väg. Och det hoppas jag även att ni är.
 
 
 
Precis ätit Grekisk Pytt och till middag blir det sallad. Men först ska jag packa ihop lite saker från rummet och skicka med min syster hem som kommer förbi mig snart. Det är ju ett rent kaos i mitt rum. Förstår inte hur en person kan lyckas sprida ut sig så mycket! 
 
Ska ta upp tid idag. Det finns ju ett steg tre som jag måste prova på här också. Jag har vart klart och tydlig från början; "Bara för att jag ler så betyder inte det att jag mår bra!" Lätt att skynda på för att det tycks se bra ut på ytan. Men...hade det vart sådär bra så hade jag nog aldrig hamnat där jag faktiskt hamnat. Lätt att lura både mig själv och andra. 
 
Hoppas er fredag blir bra. Kram!
 


Kommentarer
Viccy

Har du instagram? Jag heter viccyandersson om du vill hålla kontakten där... :) Kram <3

2013-09-27 @ 15:34:18
URL: http://springaren.blogg.se
Anonym

Åker du hem på permis i helgen?

Svar: Nixx!
Cecilia

2013-09-27 @ 20:25:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0