Just my luck!

Godkväll.
 
Har haft en helt okej dag. Om jag har räknat rätt så har jag nu vart här i åttioåtta dagar. Åtta är mitt turnummer. Så idag tänkte jag att jag skulle få dubbeltur. Har jag haft det? Vettetusan. Det jag vill ska hända – händer inte. De jag inte vill ska hända - det händer. Just my luck!
 
Långt samtal med min behandlare idag. Bestämde mig för att flytta till nästa steg på måndag. Nästa fråga; Hur fan ska jag hinna få ordning på mitt rum tills dess? De kallar mitt rum; "Det levande rummet". Skäms en aning! Det är saker precis överallt
 
Fick ur mig en hel del saker. Saker som inte rör maten, men som fortfarande är en faktor till mitt mående. Har så förbannat svårt att sätta ord och visa vad jag innerst inne tycker och tänker. Det där leendet på läpparna brukar nog finnas där. Många har trott (och tror?) att det är en fasad. Men ärligt talat. Hade det vart en fasad så hade jag nog släppt den nu, efter tretton veckor. Kan inte ändra på den jag är! Är uppväxt och har lärt in att vara på ett speciellt sätt. Sen om det är bra eller dåligt, det är en annan sak!
 
 
 
Yaya. Slutgrubblat för idag! Ska på dagspermis i morgon. Vet inte riktigt vart jag tar vägen. Är bara borta över dagen hur som. Blir en längre tripp i mitten av nästa vecka!
Middagen idag blev tacos. Så idag fick även vi lite fredagsmys. Ha en bra start på helgen. Kram!
 
 


Kommentarer
Anonym

Så sjukt söt!!! <3

Svar: Tack snälla!!
Cecilia

2013-09-06 @ 19:29:16
Daniella 🌙

Men tänk vad fort tiden går ändå! Hur länge till ska du vara där?

Svar: Inget bestämt :) Tills jag mår bra!
Cecilia

2013-09-06 @ 19:45:58
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
anonym

Kan du inte åka hem när du har permis? Fungerar det inte där för dig eller varför är du så sällan hemma där du bor? Ska du bo någon annanstans när du är färdig på Capio?

Svar: Jag ska åka hem nästa vecka!! :)
Cecilia

2013-09-06 @ 21:52:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0