This is how it makes me feel

Fredag.
 
Andningen krånglar fortfarande. Satt upp och "sov" inatt. Är trött hela tiden och orkar ingenting. Ändå ger jag mig ut på saker, trots att kroppen inte riktigt hänger med! Blivit tillsagd att jag borde vara här över helgen och inte ge mig ut på de äventyr som egentligen är planerade. Får fundera på saken. Tror trots allt att jag borde börja aktivera mig lite mer. Det mesta känns liksom...svart. Inget är roligt längre. Måste finna lite glädje för att orka med detta känner jag. Men vad är glädje? Vart finner man den nu för tiden?
 
Men detta kanske lugnade mig en aning:
 
Dagens Horoskop:
Om du har plågats av tvivel nyligen och inte kunnat ta ett beslut,
kan du nu äntligen se allt i ett klarare ljus.
Du känner din balanserad nog att kunna lita på att resultatet av et beslut kommer leda till något bra.
Du kan även se på problem ur olika perspektiv och kanske
hitta en kompromiss som alla sidor accepterar. 
 
 
 
Lunch om en stund. Currykyckling. Och till middag blir det tacos. Fredagsmys, med andra ord. Ska fortsätta med mitt roliga lilla projekt idag. Ni ska få se när det är klart! Kommer bli så sjukt helgrymt.
Kram och puss till er. Hoppas ni får en bra fredag. 
 


Kommentarer
Lina

Kikade in när jag satt och åt lunch - kyckling i currysås! Mums!

Svar: Det åt jag med!! :D
Cecilia

2013-09-20 @ 12:50:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0